Hockey, hockey, hockey!

Ikväll var det hockey som gällde. Elitseriepremiär för laget i mitt hjärta, SSK. Och dem mötte LHC som brukar vara stora hatmatcher men var ganska lugnt idag faktiskt. SSK vann 2-1 jiiiooooo... Skitkul verkligen, alla tror och tycker att vi har sämsta laget i år och att vi kommer få kvala senare men dem ska nog få se! Det är alltid lättare att slå i under läge än att man e förhandstippad etta.

Men så sköönt med lite hockeystämning igen, har saknat det nu under sommaren, killarna på isen, även fast jag saknar VISSA! Lite tråkigt men men..I början satt vi precis bredvid LHC-klacken, var väl sådär.. Ackis o Mami tyckte det var skitkul att retas med dem och dem skrek o allt möjligt, men ja e lite fegis av mig. Haha men det blev slängkyssar o allt möjligt från vissa i klacken vid tex målet o såna grejer, lite weird.  Ackis, you love it.

Men det va jätte kul och Steffes vinstgest ägde asså :)








JAG ÄLSKAR HOCKEY!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha :D de var kul, fast du är feg hihi ^^ <3

2009-09-27 @ 14:03:29
URL: http://angelicasofiewallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0