Hmm..



Har ni hört talas om Lip plumper??
En slags läppförstoring men som ett lipgloss. Håller i ungefär 4 timmar. Den pumpar upp läpparna så dem blir stora och fylliga. Tydligen ser man en ganska stor skillnad.

Det ger en liten stickande, svalkande känsla i början. Lip plumper gör så att blodkärlen vidgas och sätter i gång blodcirkulationen..

Själv är jag lite sugen på att köpa en sån här lip plumper men frågan är hur nyttigt det här verkligen är för läpparna?? Att framkalla vidgade blodkärl kanske inte är det bästa, vad vet jag?

vi får väl se hur länge den här trenden håller i sig och visst är det bra att kunna framkalla nåt sånt här, många tjejer som inte gör sina läppförstoringar längre, utan använder denna produkt men vad händer i längden? Det är det jag är lite orolig för, säkert är det helt ok nu men om man kollar om några år kanske det bevisar att det inte var en så smart ide,, men men jag vet inte..

Får se hur jag gör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0