Glass!

Ackis, jag och Bebis stack ner till glassbilen och köpte ett sånt här stort glasspaket, eller vad man säger. Många olika sorter iallafall. Egentligen var det nog Moa som helst ville ha men hon var så gullig så hon tod och stekte pannkakor till mig till lunchen imorn, sött va <3<3
Ackis löjlade sig som vanligt, hon skulle inte säga nåt och inte betala pga hur hon såg ut och jag vet inte vad.. Det var vi och småbarnen lixom haha.. Sen fick man tydligen med en tidning om man köpte såna här stora förpackningar, tydligen kunde man välja mellan Julia och nån fotbollstidning. Och killen som jobbade sa-
-Julia tidning förstår jag och skratta..
Haha, är inte det en tjej/barn tidning men moa blev glad iallafall och ackis var nästan på väg att säga nej tack, inte julatidningen haha.. Jula tidning om man köper glass, hon e rolig hon.

Och självklart kom vår "älskling" förbi precis då, hahah....

 

               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0