Fredag!

Idag var det sista dagen på praktiken på Huddinge, lite sorgligt men det e skönt att komma tillbaka till skolan igen ett tag. Vi hade avslutningsfika för mig och jag fick en blomma när jag skulle gå. Jätte gulligt av dem verkligen!

Sen skulle jag åka hem, men hamnade i köer med bussen, så självklart blev det betydligt senare än vad jag hade tänkt mig. Hoppade av nere på stan, jag köpte med mig mat hem. Tacotallrik från nancys till mig och ackis och kebabtallrik till mamma. Träffade uffe på stan och snackade lite. Det var inte det lättaste att ta sig hem sen, en kasse från jobbet, en proppad kasse med maten från nancys, en kasse med mammas mat och min blomma, usch det va lite jobbigt men det gick ju :)

Jag är ju inte världens starkaste person, haha som ni vet!

PÅ kvällen hade vi möte på tratten, ackis och några av hennes kompisar ska ha ett projektarbete som går ut på att få människor att röra på sig och att träffa andra. Så självklart har man erbjudit sig att vara med, så nu en gång i veckan ungefär ska vi träffas o göra grejer. Haha vi var ju några stycken, så vi var tvungna att placera om bord o stolar haha, dem undra nog va vi var för några :)



Så har man sett ut på jobbet! Snyggt va!



Min lilla blomma!


Min outfit idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0