En lite annorlunda jobbdag!

Eftersom det kommit en till praktikant den här veckan, så e det lite tufft med platser och dem vet inte riktigt vad dem ska göra med mig. Men imorse fick jag sätta  mig i Pers rum (chefens, eller vad man ska säga) och skriva lite journaler. Måste bara påpeka att det var nog det rörigaste rummet jag nånsin sett, pappers högar högre än mig nästan överallt. Madre! Men satt där o skrev en timme ungefär. Sen var det möte och fika.

Efter det ringde vi Kicki eftersom det var sagt att jag skulle få gå med henne en dag den här veckan och det passade bra idag. Så hon kom och hämtade mig, så sen var jag på mödravården tills jag slutade. Fick sluta lite tidigare, skönt. Men det var jätte kul, var med när hon tog prover och blodtryck på dem, fick registrera in några och skrev lite papper. Jag kollade även ett graviditetstest på en person helt ensam, lite kul...

Och jag hade på mig sjukvårdskläder, som läkarsekreterare har man ju sina privata men här såg jag verkligen ut som en i gänget ,hahah....

Riktigt kul, fick lite grejer oxå.. En necessär bland annat....



Sån hade jag på mig idag! :) Den, svarta byxor och högklackat snyggt va :P


Psst, jag vill inte skryta men vet ni vad en av läkarsekreterarna sa idag till mig. Vi pratade om hur det gick med den andra praktikanten och då sa hon att joo det går bra men så viskade hon: fast hon är inte lika duktig som dig :) hihi, det blir man glad av att höra..... <3


Kommentarer
Postat av: Helen

Sug i dig bara och njut, det är inte så ofta vi får beröm, men det är du verkligen värd.

2009-09-08 @ 18:24:37
Postat av: moa

skryt måns

2009-09-08 @ 20:46:32
URL: http://angelicasofiewallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0