Arkiv och datastrul min dag!

Praktiserade idag, var lite orolig först att jag inte skulle få åka dit eftersom jag inte riktigt är helt frisk än men det var lugnt. Idaf fick jag vara i arkivet och sortera massa journaler, skitkul faktiskt. Jätte intressant.. Alla tyckte synd om mig för att jag var instängd där inne men jag tyckte det bara var skönt och kul. Åt på nancys och efter lunch fick jag sitta med i receptionen ett tag och kolla oxå. Kul att se lite människor... Slutade halv 3 som vanligt..

Hem men hann inte vara hemma särskilt länge tills det ploppar upp hela datan att vår data är anfallen av trojaner, fler o fler ploppa upp hela tiden. Jag fick lite panik, eller alla hör hemma fick nog det haha, alla började skrika om sina bilder och filer.. Och tänk om nån tar sig in på mina sidor och tänk om dem kommer in på banken hahahhaha.. Hönsgård haha.. Uffe fick komma hit o reda upp allt och det visade sig att det inte var särskilt farligt, så nu e datorerna i bra skick igen...

Pust nu kan man äntligen andad ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0