Vilken dag!!

Gick i skolan 2 timmar på förmiddagen, vi har börjat en högskole distanskurs, arbetspsykologi. Genomgång av den idag, blev indelade i grupper jag blev ett äpple och det blev Assia oxå, wiiioooooo..

Efter skolan åkte jag, Moa och Assia upp till Stockholm. Åt i kungshallen och sen gick vi till Buttericks, köpte en hel del till festen. Självklart blev vi kvar där ett bra tag haha.. ÅÅ vad ja e sugen på att gå på maskerad, finns så häftiga kläder...

Assia åkte sen hem, jag och Moa fortsatte kolla i lite klädesaffärer och såå, till slut hade vi såå ont i fötterna att vi inte orkade gå längre, så vi tog tåget hem. Vi gick och fikade på stan här hemma. Fick låna Karins toalett och sen gick vi ner till slussenbron med Uffe, ackis och hennes kompisar håller ju på med deras projektarbete, så det var tipspromenad i kusens backe som gällde idag.

Kul, jag fick 7/10 rätt, ganska nöjd faktiskt.. Skit svåra frågor :)

Jag kom hem runt halv 8- 8 efter en hel dag hemifrån.. E lite slut nu men det är härligt.. Jag älskar när det är full fart hela tiden, jag trivs då :) Såå e mitt liv..






Visst e jag snygg med dem här pyttesmå solbrillorna?? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0