Stressig dag!

Måndag, jag började dan med att åka och träna på morgonen innan skolan. Alltid skönt att träna tidigt. Åkte sen direkt från Axa till skolan, där vi jobbade med projektarbetet hela dagen. Projektet tar kål på oss. Jobbigt och på fredag ska det vara klart... Madre!!
Jag kom hem runt kvart över 5 och 6 började teatern, så det var bara hem o äta och sen dra till flickis.
Kul, vi tränade på lite scener och syskonparet i gruppen hade med och bjöd på gröna hallowen-kakor :)
Riktigt skoj, hade lite kul om star-galan efteråt, haha....

Fick skjuts hem, skönt, stod utanför Limerick ett tag och kollade matchen LHC-SSK, en match man helst vill glömma om jag säger så. Sen hem och jobbade med projektarbetet lite grann.

Gick och la mig rätt sent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0