Party party!

Idag var det dax för 100-års festen. Skit kul var det verkligen! Jätte lyckat! Massa förberedelser innan men resultatet blev jätte bra verkligen. Gästerna kom runt halv 5-5. Bål och mingel blev det i början! När dem flesta hade kommit så blev det mingelbingo, man gick runt i rummet och skulle försöka ta reda på vilket påstående som passade rätt person. Tex var ett påstående så här: Vem i detta rum är skapare av bloggarna Babydollprincess och Hockeypinglan? Och självklart var svaret jag, så då kom människor o frågade om det var jag o så vidare.. Kul var det iallafall.

Sen blev det kallskuret som vi beställt från mollys, massa mat, jätte gott bröd tycker jag! Det sjöngs festvisor och allt möjligt. Ackis höll tal, bosse skrek ssk o fick igång alla och moa sjöng Is it true! Oj, vad alla blev imponerade. Ni ska veta att Moa är bara 12 år men sjunger som hon aldrig gjort annat. Helt otroligt, vilken röst alltså. Alla började skrika idol nästa o massa lovord, jätte roligt för henne. Nåt hon ska satsa på verkligen!

Jag gick hem o hämtade Bebis ett tag, så han fick vara med en kortis, sen följde uffe med mig hem o lämna honom igen. Hade blivit väldigt mörkt o läskigt då, så det var schysst! Sen blev det fika o presentöppning!

Sen var det dax för att flytta bort borden, för nu var det dax för dans, även fast det var lite trögt att få upp människorna men det var kul. Vi var några stycken iallafall. Jag fick tillomed upp Ackis några gånger och det är inte vanligt! Hon tycker ju att dansa "disko" är att juucka och jag vet inte allt vad hon har för ideer haha..

Men sen blev det mer mingel, mycket snack och för mycket att dricka för vissa.. Men vi hade det riktigt kul!

Tack för en underbar kväll, skitroligt verkligen! Det får vi göra om!

Bilder kommer inom kort!



Födelsedagsbarnen!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0