My gift!

Den 28 oktober åker Ackis och jag över till Åland och bor på hotell en natt. Min present till Ackis igår! Ska bli skitkul. Båtresan tar väl ungefär 6 timmar dit, åker tidigt på morgonen, så man har kommer fram till åland rätt tidigt iallafall, så man har lite tid på sig!

Jätte kul att göra nåt ensamt med ackis! Hon var ju såå nervös innan vad jag skulle ge henne, vet inte riktigt vad hon trodde jag skulle ge henne. Nåt snusk eller nåt! Så jag skulle skämma ut henne inför alla, haha.. Sån e väl inte jag, eller???


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Sööt du e ;)

2009-10-20 @ 15:39:13
Postat av: Angelica

Bästa presenten gumman :D vi ska ha så kul, puss <3<3

2009-10-20 @ 21:51:41
URL: http://angelicasofiewallen.blogg.se/
Postat av: Angelica

Bästa presenten gumman :D vi ska ha så kul, puss <3<3

2009-10-20 @ 21:52:03
URL: http://angelicasofiewallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0