Min fredag= Fullspäckad!

Började dagen med att åka och träna på axa, trevligt.. Grabbarna, gubbar och jag haha.. Roligt! Åkte sen ner direkt till stan, vi åt lunch på Grekiskan (Gyros). Riktigt gott, jag har inte trott att jag gillat det men när jag väl smakade så insåg jag väldigt snabbt hur fel jag haft :) Gick sen runt ett litet tag på stan och små shoppade.

Sen åkte jag hem runt 12 tiden, gick ut med Bebis och städade lite här hemma. Självklart med högsta musiken på, vad annars :)

Kvart i 2 tog jag och Ackis bussen ner till stan för att möta upp Assia och sen gick vi på stan med våra plastikoperationsenkäter. Haha det var tur att vi drog med oss Angelica utan henne hade det nog blivit katastrof. Hon bangar inte, hoppar på allt och alla, medan jag o assia försökte hitta någon som vi tyckte såg snäll ut hahaaa.. Men det släppte för mig i slutet så det blev några för mig med ;)

Vi stoppade mest unga killar, dem e lättast haha.. Tack alla som ställde upp för oss, ni är änglar :) Alla våra enkäter blev ifyllda, sköönt!

Ackis åkte sen hem med anne, jag och assia gick o hämtade ut alla mina skor som jag hade lämnat in för klackning och sen gick vi och åt Thaimat.

Sen åkte vi hem och gjorde iordning oss för vår utekväll. Det tog ju ett tag som ni kan förstå men till slut var vi redo och gav oss iväg!!




Kommentarer
Postat av: Martin

Sööt!

2009-10-12 @ 15:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0