Jävla projektarbete!

Hur mycket vi än jobbar, kommer det bara mer och mer att göra iallafall!! Men äntligen har vi kommit någonvart iallafall. Skönt att vi jobbar tillsammans Assia och jag iallafall. Vi har kul samtidigt också. Idag utövade vi lite konstärliga talanger på tavlan med mera, hahaaa.. En hel dag 9.00- 17.00 och ingen lunch, ingenting. Jag var helt slut när vi gick därifrån. Som att det gjorde saken bättre uppmärkte jag på tåget hem att jag glömt min plånbok i björn borg väskan och jag som skulle gått ner på stan och växlat in lite pengar till Euro, blev att åka hem, äta snabbt som F-N och sen ner till stan och växla in pengarna.

Har nu packat till imorgon och kollat på desperate housewifes, älskar den serien.


Sä här mycket packning blir det iallafall inte för en natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0