Fredag!

Var ledig från skolan, så det blev träning på morgonen. Jätte sköönt, så kul vi har det! Sen åkte jag hem nån timme, va med Bebis o så. Vid 12 åkte jag upp till Stockholm, där jag träffade Elin kl 1. Vi kollade i lite affärer och letade efter en klänning till mig som jag ska ha på festen. Letade o letade men sen gick vi in på scala och där finns det ju klänningar, så jag tror att jag provade cirka 10 klänningar, stackars Elin fick vara klänningshållare :) Som ni förstår tog detta en bra stund, men det var en som jag fastnade för direkt och den blev det! Superfin, skimrande och glittrande med paljetter, me like!!!
Så efter säkert närapå nån timma kom vi ut med en påse och min dag var räddad, hahah....
Efter det kände vi att vi behövde äta, få i oss nåt, så vi gick som vanligt till kungshallen och käkade. Tacos, såklart! Och man har ju massor att prata om så där fastnade vi oxå en bra stund, men sen gick vi, kollade lite fler affärer och sen var Elin tvungen att åka, så vi sa Hej då och jag fortsatte handla lite.

Behövde köpa lite sista minuten grejer till festen, rosa roser, grejer från buttericks mm. Köpte rosorna på hötorget, ingen hit enligt mig iallafall. Jag hatar när dem håller på o skriker och alla försöker få en att köpa just hos dem. Påminner om en speciell marknad i spanien, men där drog dem närapå in en till deras stånd. Nää, jag vet att vissa gillar det här men jag är inte en av dem. "Snygga flickor", "Gratis för just dig idag", "Halva priset" ge er, man orkar inte med det där. Ni skriker ju till alla samma sak, hahahaaa.....

Sen åkte jag hem, mycket att bära på tåget/bussen, ackis hoppade på bussen hemma hos oss, så fortsatte vi till IcaMaxi och hämtade ut mammas o mormors biljetter. Vi bjuder dem på en kryssning, vår present från oss.

Hem, ner till lokalen o fixa det sista och IDOL såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0