En dag utan knäppisar - Inte i mitt liv!

Jag fattar mig inte på människor, hur kan det vara så svårt att bete sig "normalt"???
När vi satt och åt idag, satt vi och snackade om allt konstigt folk som drar sig till mig men så kom vi på att inget konstigt hänt ännu, så jag kanske skulle klara mig idag men tror ni att jag gjorde det??

Nej, självklart inte!! Det dröjer inte länge, när vi går mitt på stora gatan där uppe, går en kille förbi. Helt plötsligt vänder han sig om precis framför mig och börjar gå baklänges och glor bara.. Vi trodde först att han kanske letade efter nån eller nåt men han bara fortsatte såå, höll på att gå rakt in i en barnvagn och till slut så lutar han sig fram mot mig och säger "OJ, vad du va snygg"!! Haha, freak!! Hel knäppt..

Och när vi var färdiga med tipspromenaden på kvällen, kom en berusad person eller nåt fram till oss, jag bar Bebis och han började snacka om att bebis och han var med i samma polisstyrka och så snackade han nååt om nån gammal deckare, eller vad det nu var?? Ja kommer inte ens ihåg vad han sa....

Det kan inte gå en dag utan nåt weird, inte kul asså.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0