Wow vilken dag!

Klockan 6 tog mami med mig ut i bilen och så körde vi runt, jag var skitnervös, trodde jag skulle tuppa :) Sen sa hon att vi skulle göra ett första stopp vilket visade sig vara macdonalds och tog en glass.. Jag fattade ingenting och alla där inne glodde på mig när jag kom in med min guld kjol på macdonalds, haha.
Sen gick vi ut till bilen igen men nu fick jag sätta på mig en ögonbindel, måste ha sett väldigt roligt ut för människorna utanför.. Och vi åkte och åkte, plötsligt ringer ackis och säger att mami glömt nåt jätte viktigt hemma, dte blir stor teater må ja säga och jag skulle behöva mitt leg lurades de, så vi åkte hem, sprang upp för att hämta grejerna och jag öppnar dörren::::

Där inne står flera av mina vänner och tutar och blåser och skriker hahha.. Vilken chock! Jag var helt chockad! Visste inte vad ja skulle säga :)
Därinne stod Assia, Selma, Micke, Elin, Camilla, Tina, Ackis och Moa!

Så det blev mingel, lekar som spårade ut i slutet haha, tipspromenad om mig, Camilla vann! De hade köpt massa chips, godis, diper,  bål till massor med mera. Det var jätte trevligt, jätte lyckat verkligen.

Kvart i 11 tog vi bussen ner till stan för att gå ut på krogen. Blev hamnmagasinet såklart. Jag kom in gratis för att ja fyllde år, hihi... Där hade vi det jätte kul oxå, dansade massor, skit kul!  Vi var kvar tills de stängde och sen drog vi oss hemåt.

Assia ringde Linus, haha...

Sen kom vi hem, somnade sött med ett stort leende på läpparna :)

Tack för en underbar dag!!!

Och som att dagen inte kunde bli bättre, vet ni vad som mötte mig när jag kom innanför dörren med, en jätte skylt med Cibakoo. Den är större än mig. Helt underbart! Gissa om den kommer få en hedersplats hemma hos mig :)

Bilder kommer strax!!











Cibako!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: simone

Jääklar, du har hunnit med en del du :D

2009-11-28 @ 12:36:40
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Camilla

skickt roligt att överaska dig :D haha. du blev ju överaskad!



Men roligt att du hade de kul :)

2009-11-28 @ 15:14:12
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: emelie

hej nu har jag en frågestund i bloggen, kolla gärna in och ställ en fråga! kram emelie :)

2009-11-28 @ 16:26:29
URL: http://plimplom.blogg.se/
Postat av: Emma

damn girl vart har du köpt din kjol? :D

2009-11-28 @ 16:32:56
Postat av: Veronica

Jag hittade den på Gina Tricot för ett tag sen :)

2009-11-28 @ 18:53:35
Postat av: Tina

Fan vad jag var snygg på den där bilden då :P

2009-11-29 @ 10:55:37
URL: http://www.tingus5.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0