Julismarknad och IKEA!

Var och kollade på en julmarknad idag på förmiddagen, var kul! Vann lite grejer. Där träffade vi Uffe, Karin och Booo! Sen åkte jag upp till IKEA för att kolla runt och passa på att äta där. Jag brukar alltid äta köttet där, fläskkotlett tror ja det e, men tror ni att dem hade kvar det?? Neeejdåå inte och jag äter inte köttbullar, så jag blev väldigt besviken. Men det visade sig att de hade kycklingfile istället för köttet nu och det gick lika bra. Inte lika gott som köttet men nästan, men alldeles för mycket, så det va tur att nån annan va hungrig haha....

Vi har kommit på att om man letar efter FILFAR ska man åka till IKEA, där kryllar det av dem, haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0