Hockey!!

Praktik och hockey på dagens schema. Kul. Blev 1 poäng iallafall på hockeyn, såå det va ju bra, spelade ju mot Färjestad såå. Och som vanligt är det alltid kul på hockeyn, man går runt där och man träffar lite folk man känner igen. Fun, fun, fun!! Men oj va kallt det var idag, höll på att frysa ihjäl där inne i arenan, brukar jag aldrig göra men idag var det riktigt kallt faktiskt.  Så det blev att ta på sig mina vantar ett tag, haha.. Men det funkade ju likabra att klappa för det...

Lärking usch...

Men jag hade premiär för min nya vita jacka idag iallafall, den va mysig o snygg, haha :)

Nu ska jag snart gå o lägga mig för att orka upp imorn. Sov gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0