Halloween party!!

I lördags var det Halloween fest på Hamnmagasinet, så självklart gick vi dit. Jag, Angelica, Camilla och Tina. Och kul det fick vi. Mycket folk, så det var roligt :) Hade mina rosa kaninöron som utklädsel haha, räckte gott och väl tyckte jag. Och dem fick inte vara i fred om ja säger så, haha.. Madre.. Men det va kul! Fick dansa en hel del, vilket jag älskar..  Hockeytränare, haha...Vi blev lite uppdelade men jag tror att vi alla hade det kul. Och hem åkte vi när dem stängde o vi inte fick vara kvar hahha.. Jätte roligt, älskar hamnmagasinet <3

Ackis var däremot inte så mycket för att dansa den här gången som när hon fyllde år, tråkigt!! Och NEJ ACKIS jag ju---- inte..... Tydligen gör man det om man dansar eller hur??? Hahhaa







Haha!!!!



Kommentarer
Postat av: Camilla

vi hade det jätte roligt, trots uppdelningen som blev en stund där :P men kul vare!! :D

2009-11-03 @ 15:48:11
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0