AAAAA, jag vill haaa!

Världens snyggaste klänning har funnits på HM och jag har missat den. Så hittade jag den i skyltfönstret på Hm här i Södertälje, så vi sprang in och letade efter den, tror ni att den fanns, nej dåå.. Så vi frågade personalen men de sa att den va helt slut. Varför har man en klänning i skyltfönstret som inte finns?????
Och självklart kunde dem inte sälja den som hängde i skyltfönstret heller, den va uppbokad av nån annan och att de inte tagit bort den än från skyltfönstret var att de inte ännu var dax för att ändra där inne, hur svårt kan det vara att ta bort en klänning o hänga dit en ny???

Irriterad jag blir, jag vill haa denn. Ska leta överallt, jag ska hitta den någonstans!!!!
Jag ger mig inte, tro mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0