Avslutningen med klassen!

Igår hade vi vår avslutning, nu är jag utbildad medicinsk sekreterare :) Först hade vi lite mingel i klassrummet, drack lite skumpa o så.. Tog massa foton, sen fick vi våra examensintyg o betygen.. Lite mer mingel och sen gick vi och åt lunch på primo chio chio??, väldigt gott. Vi satt där väldigt länge, till slut hade personalen snöbollskrig utanför, haha... Och jag bytte om på deras toa, kände inte riktigt för att gå i högklackat o klänning i snöovädret .Efter det åkte jag o Assia upp till stockholm och trodde vi hade massa tid tills vi skulle ha julfesten hos milla i järfälla men vi hann bara med 2 affärer och systemet sen fick vi närapå springa haha... Men vi kom fram till slut även fast vi var ute i skogen ett tag för att hitta dit haha.. Vi hade det jätte trevligt där, åt och drack och snackade massa skit :)

Det är sorgligt att det e slut nu...

Jag, Elin och Malin fick sen skjuts av Sofia o hennes kille till älvsjö, haha det va riktigt kul där i  baksätet haha.. Men sen började problemen mitt tåg kunde inte åka enda till södertälje central på gruns av nåt fel, så jag fick hoppa av i hamn och där fick ja stå mitt i natten o vänta på en ersättningsbuss i en timme, inte kul o kallt som sjutton va det.. Men äntligen kom jag hem, o då var det sova som gällde..

Tack alla för en underbar dag :)




Assia med sitt bevis!!!


Servitören tog kortet så alla kom med :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Fina kort och nu har jag en välutbildad syrra också :D

2009-12-18 @ 23:35:17
Postat av: Camilla

Roligt att du tagit examen :D

2009-12-19 @ 14:34:45
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0