Träna!

Imorse var jag och tränade. Så himla härligt. Om man väl börjar träna, blir man ju nästan beroende av det. Man kan inte slita sig från det. Jag brukar träna ungefär 3 gånger i veckan, ganska tidigt på förmiddagen, skönt med inte så jätte mycket folk. Man får ha maskinerna i fred och det finns alltid plats för en.

Jag tränar på ett skitmysigt ställe, dem tar inte in så många medlemmar och det gör det lite speciellt. Man lär känna varandra betydligt bättre och visst är det härlig stämning? Här är det många idrottsstjärnor som tränar och det gör ju det hela ännu roligare. Många hockey och basketspelare.

Jag blandar kondition och styrka varje gång, tycker man får bättre resultat då. Förut spinnade jag mest men hur härligt och nyttigt känns det inte att springa. Så nu är det, det som gäller för ett tag framåt som uppvärmning i nån halvtimma eller såå.. Sen blir det alla maskiner och sen stretch i slutet..

Motion är viktigt, den bästa livsförsäkringen vi har!


               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0