Praktik!

Måndag, gå upp tidigt igen. Har vart skönt under helgen, då man sluppit ställa klockan på 05.40 men men.. Jag är inte så jätte morgontrött av mig, så det funkar ändå.. Men det är såå himla härligt att kunna säga att jag stormtrivs, det känns verkligen jätte bra. Det går bra och alla är trevliga. Det här skulle ju egentligen vara sista veckan men nästa veckan ska jag få sitta i receptionen istället, så det blev en vecka extra. KUL! Sen verkar det som att jag har fått två veckor på Huddinge sjukhus nånstans, måste få tag i läraren som inte verkar vara det lättaste direkt.

Åt lunch på Nancys, ligger nära, är billigt och har godaste maten.. Självklart äter man där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0