Mmmm.

En ganska vanlig dag. Gick upp strax innan 6, åkte till jobbet. Var kul, träffade massa roligt, trevligt folk. Slutade halv 3, skyndade mig hem för att ta hand om Bebis. Han kan fortfarande inte gå och han bara sover. Tyvärr var hans lilla krage för liten för honom så han kom åt rumpan iallafall, så vi var tvungna att åka upp till södra djursjukhuset för att få en större. Han är ursöt i den nya stora.. Men lite läskigt att han är så dålig.

Åkte sen hem och lagade spagetti och köttfärssås. Nåt av de få maträtter jag kan laga haha... Och så får jag matlåda till imorgon. Bra! Sen blev det data och tv för hela slanten..

Känner mig redan helt slut fast klockan inte är mycket.. Så ska nog gå o lägga mig snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0