Första dagen på praktiken!

Första dagen är avklarad och det har gått jätte bra. Men det kändes ovanligt att gå upp klockan 6.00, tidigt tidigt men men man måste ju vänja sig. Tog halv 8 bussen härifrån för jag skulle va där kl 8.00. Jag praktiserar på en vårdcentral ( ska ju bli medicinsk sekreterare). Alla var jätte trevliga och jag kände mig verkligen omhändertagen, inte alls som på min förra praktik där man satt mig i ett rum med massa jobb att göra som jag aldrig gjort tidigare, inte kul. Men här är det helt annorlunda verkligen. Mina arbetstider komma vara mellan 07.45-14.30, skönt inte så sena dagar och så har jag 45 minuters lunch.

En kul första dag, tyvärr ska jag ju bara vara här 2 veckor men dem började prata om att jag kanske skulle kunna få vara nån vecka till, vore jätte kul....
     
      Haha....

Kommentarer
Postat av: Marcus

Snygg du är (;

2009-08-25 @ 20:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0